Μάνα,ο δικός μας προσωπικός ήρωας! Χρόνια της πολλά!!


 Μάνα, η προσωποποίηση της ανιδιοτέλειας!! Από τη στιγμή που θα σε φέρει στον κόσμο, θα είναι εκεί για ‘σένα για μια ζωή, όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσο μεγάλος κι αν γίνεις κι όσο μεγάλη κι αν γίνει κι αυτή, η αγάπη της και η αγκαλιά της θα είναι τεράστια! Δεν θα πάψεις ποτέ να είσαι το ‘μικρό’ της παιδί… ως τέτοιο θα συνεχίζει να σε φροντίζει ακόμα κι αν εσύ έχεις κάνει τη δική σου οικογένεια.. Έτσι είναι, αυτός είναι ο ρόλος της, από τη στιγμή που θα ανήκει πια στην κατηγορία των μανάδων θα κουβαλάει μια ζωή την έννοια σου γιατι είσαι ένα κομμάτι από τα σπλάχνα της.
   Θα δώσει όλη της την αγάπη, θα σε προστατέψει, θα σε φροντίσει, θα θα θα… θα κάνει τόσα πολλά γι ‘σένα και το πιο ωραίο, δεν θα περιμένει κανενός είδους αντάλλαγμα για.. τις υπηρεσίες της.. Θα είναι ευτυχισμένη απλά με ένα σου χαμόγελο, ένα φιλί, μια αγκαλιά και θα δακρύσει απ’ τις πρώτες παιδικές καρτούλες που θα λάβει από ‘σένα γεμάτες με καρδούλες και λουλουδάκια όταν γυρίσεις από το σχολείο τούτη τη μέρα. Θα σ’ αγαπήσει με τα στραβά και με τα όμορφά σου, γι’ αυτήν δεν υπάρχει ασχήμια, είσαι το μικρό της όμορφο πλάσμα και είπαμε ..όσων ετών κι αν γίνεις.
   Σε αυτό το υπέροχο πλάσμα λοιπόν που έχουμε δίπλα μας και μας έφερε στον κόσμο, μας έδωσε και μας δίνει ό,τι καλύτερο μπορεί, ο καθένας μας ας ‘πλέξει’ το δικό του εγκώμιο για να την ευχαριστήσει, με όποιο τρόπο μπορεί και όπως μπορεί. Όχι μόνο σήμερα αλλά καθημερινά, σε πράξεις που γίνονται και σε λέξεις που ειπώνονται. Σίγουρα θα υπάρχουν χίλιοι δυο άλλοι λόγοι που την αγαπάμε και που το χαρτί πάντα δεν θα είναι αρκετό για να τους καταγράψουμε. Μαμά μου σ’αγαπώ και σ’ευχαριστώ γιατι:
  •      Με έφερες στη ζωή και με φροντίζεις με όλη σου την αγάπη
  •      Έχεις αστείρευτη υπομονή
  •      Τα φαγητά σου πάντα θα είναι πιο νόστιμα και τα ρούχα μου πάντα θα βγαίνουν πιο καθαρά και μοσχομυρωδάτα από το πλυντήριό σου. Λες και κρύβεις το μαγικό μπαχαρικό που τα νοστιμίζει και τη μαγική σκόνη που τα ασπρίζει
  •      Το σπίτι μας θα είναι πάντα το πιο ζεστό, καθαρό και τακτοποιημένο, φτιαγμένο από τα μαγικά σου τα χεράκια, εκεί θα γυρνώ για πάντα, αυτό θα είναι το καταφύγιό μου γεμάτο από τη θαλπωρή σου
  •     Πάντα θα νοιάζεσαι για το αν έφαγα, τι έφαγα, πόσο έφαγα, αν ντύθηκα και αν κοιμήθηκα καλά
  •      Θα σηκώνεις πάντα το τηλέφωνο όταν είμαι μακριά και θα με ακούς με τις ώρες όταν δεν είμαι καλά
  •    Θα είσαι από πάνω μου όταν αρρωστήσω, θα μου βάζεις κομπρέσες, θα μου κρατάς το κεφάλι όταν.. ξερνάω, θα μου φτιάχνεις ζεστά ροφήματα για να περάσει το κρύωμα και θα μου κρατάς το χέρι κι εγώ θα νιώθω σιγουριά και ασφάλεια έχοντάς σε δίπλα μου.
  •      Θα έχεις λύση για καθετί που θέλω να φτιάξω, με τις πατέντες που εφευρίσκεις
  •      Με τη μαγική παλιά σου ραπτομηχανή θα μου μεταποιήσεις οποιοδήποτε καινούριο ρούχο σου φέρω κι οποιοδήποτε παλιό θέλει επιδιόρθωση
  •     Θα με ξεπροβοδίσεις στην εξώπορτα άπειρες φορές, αφού πρώτα έχεις κάνει αγώνα δρόμου, ακούραστη πάντα, για να μου γεμίσεις το σάκο με ένα σωρό λιχουδιές κι ας ξέρω πια να μαγειρεύω
  •      Όλο το καλοκαίρι θα φτιάξεις κάθε είδους γλυκά του κουταλιού, μαρμελάδες, λικέρ και ένα σωρό άλλα χειροποίητα φαγώσιμα προϊόντα από αγνές πρώτες ύλες, φυσικά για να μας ικανοποιήσεις
  •    Θα έχεις πάντα ανοιχτό το σπίτι για να φιλοξενήσεις και να περιποιηθείς όποιον συγγενή, φίλο ή γνωστό μας
  •    Δεν θα μου θυμώσεις ποτέ και θα με συγχωρείς πάντα ακόμα κι αν έχω άδικο
  •      Θα νοιάζεσαι πάντα για την.. προσωπική μου αποκατάσταση 
  • .   Θα στερηθείς για να προσφέρεις σε όλους μας
  •        Θα είσαι αυτή που από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ θα τριγυρνάς στο σπίτι λες και ο οργανισμός σου έχει  μπαταρίες που δεν εξαντλούνται ποτέ, κάνοντας δουλειές που μονίμως λες ότι δεν τελειώνουν και γιατι
  •      Θα γελάω πάντα όταν θα μου λες.. ‘όταν γίνεις μάνα θα με καταλάβεις..’


Υ.Γ Αγαπημένε μας πατέρα δεν σε ξεχνάμε ποτέ εννοείται!!! Είσαι το ίδιο για μας!! Υπάρχει και η γιορτή του πατέρα μπροστά μας άλλωστε… Μαμά και μπαμπά σας ευχαριστούμε πολύ και σας αγαπάμε πολύ!! Να είστε καλά!!

Σοφία Τ.

                               

Σχόλια

Τα πιο διαβασμένα...